I love you, Bye :)

 
 
Top: LuLus Vest: F21 Jeans: f21 Shoes: Forever Young

3 days down for the 30 for 30. I know, I have been really slow on posting these, I need to catch you guys up! I need to start posting these more. I will try and be better!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
So the other day something pretty dang embarrassing happened. I am a receptionist at the front desk of Administration at the University Library. While getting off a phone call I ended with, "I love you, bye." YUP that happened. I guess this is a good thing in a way because it shows I talk to my loved ones a lot and have a habit of ending my phone calls like this.... but awkward. I hung up before I even noticed that I did it.
Hopefully I made the persons day instead of freaking them out? haha


47 comments

  1. hahaha!! Too funny! Maybe they dont hear that enough and you made their day :) You look beautiful..your hair looks perfect-o!

    XO Lindsay

    ReplyDelete
  2. OMG, my worse fear ever because I am talking to my husband all the time. It's pretty funny though. And your outfit rocks. If I could only get over having to go in F21, I might find more cute stuff.

    ReplyDelete
  3. That's adorable - I'm sure if they heard they probably thought you were just talking to someone else or being funny.

    I love your bright top - such a great color on you!

    ReplyDelete
  4. hahah WHOOPS! ive called my brother babe on accident a few times. AKWARD! xoxo jillian:: stop by! i'm hosting a jewelry giveaway

    ReplyDelete
  5. aww i think that would have made my day if someone i was talking to said that!! love the outfit! red looks oh so lovely on you :)

    ReplyDelete
  6. that's cute. i'm sure they loved your enthusiasm!

    ReplyDelete
  7. hahaha that's SO funny. One time I accidently did that to an elder on my mission... if that makes you feel any better :)

    ReplyDelete
  8. I can't stop giggling ... that is really funny!!!

    ReplyDelete
  9. ha ha! my hub did that to a co-worker one time, he was mortified. i also had a co-worker do it to a customer, we still tease him about it. :)

    ReplyDelete
  10. Haha! With as pretty as you are...I'm sure it really made their day!:) Thats a really cute vest, by the way!<3

    ReplyDelete
  11. Hahaha I did that to a coworker once. I was like "I love you." big pause. and she said "...I love you too?" hahaha so embarrassing!

    ReplyDelete
  12. oh no! that is so funny! i have done that before! love your vest too! :)

    ReplyDelete
  13. hahaha! Ive done this on numerous occasions. Ive even said it to the toll booth operators before speeding away to save my humiliation.

    ReplyDelete
  14. Hahaha, oh my gosh that's HILARIOUS! I'm sure they were like, "Did she just? Nahhhh!" Just imagine the possibilities if you hadn't hung up right away, haha! Love the color of your blouse, by the way!

    ReplyDelete
  15. Hahaha! That is so funny, because I ALWAYS worry I'm going to do that! Like, to my boss or something. It hasn't happened yet but I'm sure it will sooner or later. :) But whatever, who doesn't like a little extra love in their day?

    You look super pretty!

    ReplyDelete
  16. Haha, I do this sometimes too! I love the black and red combination.

    ReplyDelete
  17. Love your outfit here. I've almost said that several times while getting off the phone. I'm sure you made the persons day! :]

    ReplyDelete
  18. I love the color of your blouse and the vest over it is super cute! That's so funny, I feel like I've done the I love you bye thing before. In elementary, I started the pledge of allegiance with dear heavenly father. :)

    amy day to day

    ReplyDelete
  19. haha thats funny. its kinda like this one time that i called my teacher mom...oops. haha. your outfit is so cute! i love your orange top!

    ReplyDelete
  20. loved your look, so stylish!! and your blog too, life should be a party after all :D

    following you!

    laracaselli.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. HAHAHA I do that all the time too. At least it shows how much you care :)

    ReplyDelete
  22. LOL I haven't done that for a while but that's happened to me before. I once answered the phone and instead of saying hello I started a prayer. I could hear the person laughing and I hung up (luckily I was a little kid so I don't think the person knew what kid answered the phone)... Good times

    ReplyDelete
  23. Cute outfit! And your teeth are so white! Do you use a whitener of any kind? Teach me how I can have them too! ha ha

    ReplyDelete
  24. You look super cute! I kinda like your blonde curls. :)

    ReplyDelete
  25. in high school my friend was dating her then-boyfriend, and them, myself and a bunch of other friends went on vacation together. my friend normally ends her phone conversations with her parents with goodnight, love you. well, the one night, we were all going to bed, and my friend tells her bf, "goodnight. love you." and then she realized what she had said (and i guess at that point in their relationship those three words had never been said and weren't going to be said for a while...), and said whoopsies. he had this crushed look on his face, and it created this awkward, (but laughable, years later) situation for the rest of us.

    ReplyDelete
  26. i just giggled out loud :]
    sometimes i call women sir or men mam = embarrassing especially being face to face!

    ReplyDelete
  27. Your shirt is SOO cute!!
    And that dessert below?! Yum! I'm so making that!

    ReplyDelete
  28. I'm sure it brightened up their day!! THat is just too funny though

    ReplyDelete
  29. Cute outfit...as usual!!! And that is hilarious! I always worry if I'll say that when talking to people at work...last summer I was a receptionist and now I just talk to randoms on the phone and I bet that was embarrassing ahhaha and super funny!


    Ashley Sloan

    ReplyDelete
  30. Hahahaha that's so funny! When I was an intern, I started every phone call with, "Hi, this is Melanie from blah blah magazine.." and sometimes I still start to do it:)

    and I've bookmarked that recipe.. I plan to make it as soon as I learn to bake! Or make my boyfriend do it for me, haha..

    xx, Melanie

    ReplyDelete
  31. haha your story made me laugh. =] i hateee talking on the phone because i always embarrass myself. Like one time, at my job, i just started spouting off random numbers when i tried to leave our number on the machine. then i started laughing hysterically, crying, and became completely unable to let any sound escape my mouth. pretty embarrassing. i'm sure whomever you were speaking with loved your goodbye. =]]

    ReplyDelete
  32. I do stuff like that all the time! :) Thanks for the giggle today!

    Notes She Wrote

    ReplyDelete
  33. That is awesome. I bet you made their day!

    ReplyDelete
  34. hahaha that is hilarious. i'm always afraid of slipping a random 'love you bye' to a stranger on the phone.
    xo dana
    thewonderforest.com

    ReplyDelete
  35. ha ha ha what a crack up! I think if you'd done that to me I probably would've had a little chuckle and smiled! Or questioned wether it really happened or not :P

    ReplyDelete
  36. haha that is too funny! I hate when my mind goes on autopilot and I do something dumb like that.

    ReplyDelete
  37. well, that put a smile on my face to hear your phone story;0. I've been there though not in the exact words. hehehe love it!! Your outfit is beautiful as are you!

    ReplyDelete
  38. i love these picture very pretty and your outfit


    ps thanks for the lovely comment!

    ReplyDelete
  39. Aww It would make my day, so don't feel weird at all!

    ReplyDelete
  40. I bet you gave the person on the other end of the phone a good giggle.

    ReplyDelete
  41. Oh my goodness. This look is so great. You look so gorgeous in that coral!

    Ask the Duplex

    ReplyDelete
  42. Your outfit is very cute and I just LOVE your hair lately. At least you didn't say that to the boy you like. Your sister did that out of habit and was horrified after. She was so embarrassed and so worried about what he would think she was in tears.

    ReplyDelete
  43. oh, that is darling! embarrassing, but so cute anyway. i am sure the person on the line smiled. i know i would!

    xoxo
    http://tinylittlehappies.blogspot.com/

    ReplyDelete
  44. haha that is a hilarious story! And the outfit is adorable, you look like you came off the set of Zorro (in a good way).

    ReplyDelete
  45. I've totally done the same thing while taking someone's order when I used to work at a pizza place! Too funny :)

    ReplyDelete

Howdy Ho :) Thanks for stopping by my blog! I have enabled the forum feature on my comments so we can all interact in conversation. So if you leave a question, look back for a reply!